Praktisk information
Om våra utbildningar
Anmälan
Anmälan gör du enkelt här på webben. Sök upp den kurs, seminarium eller annat evenemang du är intresserad av och fyll i uppgifterna i formuläret för att anmäla dig. Anmälan bör ske ca 2-4 veckor innan start. I mån av plats kan vi ta in senare anmälningar.
Bekräftelse på din anmälan
Ca 1-2 veckor före start får du en bekräftelse via mejl med mer information. Om du är osäker på om din anmälan gått igenom kan du mejla info@kef.se.
Rabatterat pris
Genom att vara medlem i föreningen får du rabatterat pris på utbildningar. Läs mer och ansök om medlemskap här.
Betalning
Gällande mervärdesskatt tillkommer på alla priser som finns på webben. Alla kostnader faktureras. Logi ingår inte i priserna och bokas separat av respektive deltagare om det inte står annat i inbjudan.
Inställda evenemang
Vi förbehåller oss rätten att ställa in ett tillfälle vid för få anmälda deltagare. Vi informerar dig två till fyra veckor innan inställt evenemang.
Återbud
Anmälan är bindande. Vid förhinder kan du överlåta platsen till en kollega.
Intyg
Vill du ha ett intyg på genomförd kurs/motsvarande? Kontakta ansvariga för den kurs/motsvarande du deltagit i.
Dokumentation
I samband med genomförd kurs eller annat evenemang skickar vi en länk och lösenord via mejl där du kan ladda hem dokumentationen. Dokumentation finns tillgänglig för dig att ladda ner i tre månader efter genomförd aktivitet.